Marketing workshopy a školení
Workshop Facebook marketing
O správném marketingu na Facebooku toho bylo napsáno již mnoho. My se nesnažíme dávat zaručené tipy o tom, jak na Facebooku začít vydělávat miliony. Naším cílem je, abyste uměli svůj profil i reklamní kampaně obsluhovat s jistotou, že nic nezkazíte a vaše příspěvky budou nejenom dobře vypadat, ale i cílit tam, kam přesně chcete. Proto reálně pracujeme přímo na vašem firemním profilu a workshop rozdělujeme do několika částí.
Nejprve si projdeme obecnou analýzou toho, kam chcete social marketing směřovat. Následně vám pomůžeme s nastavením profilu do META Business Suite, nastavením účtu pro reklamu a nastavením kreditní karty pro platby za reklamní kampaně. V konečné fázi si projdeme vytváření příspěvků jak pro neplacenou (organic) část, tak tvorbu, nastavení a publikaci příspěvků v reklamní kampani. Vše provádíme jako individuální službu s důrazem na praxi, nejedná se tak o teoretické školení pro masy lidí. Po ukončení workshopu tak budete mít upravený a připravený profil na několik měsíců dopředu pro kvalitní reklamní kampaň.
Workshop digitální firemní identita
Chcete "skrz internetem" vypadat profesionálně? Zjistili jste, že na Seznam.cz, Googlu, či jinde jsou o vás zastaralé informace, které neumíte změnit? A co mapy? Zobrazujete se správně a zákazníci k vám trefí, jak mají? Facebook sice osobně skoro nevyužíváte, ale mít tam firmu, by vlastně bylo fajn?
Toto jsou základní otázky, které řešíme a které si klade každý, kdo zkusí zadat název vlastní firmy do vyhledávačů. Tento workshop je určený pro základní úpravu online marketingu firmy. Co vyřešíme během workshopu?
Firma na Seznam.cz
Podíváme na tvorbu a úpravu firemního zápisu na Firmy.cz a jeho možnosti neplaceného zápisu. Dále, co nabízí jeho placená verze. Vysvětlíme si, jaký je rozdíl mezi PPC reklamou na sklik.cz, bannerovou reklamou v obsahové síti, Nezapomeneme také na mapy.cz a mnoho dalšího.
Moje firma na Google
Naučíme vás, jak dosáhnout toho, aby vaše firma na Googlu byla ověřená, měla správné kontakty, fotografie, google maps vás správně zobrazovali, i na to, jak můžete reagovat na recenze napsané o vás. Dále se zaměříme důležité nástroje, které Google nabízí, tedy zejména reklamní účet Google Ads pro PPC reklamy ve vyhledávací síti, obsahové síti, nebo tvorbě videoreklamy na Youtube. Také se podíváme na základní možnosti měření návštěvnosti vašeho webu pomocí nástroje Google Analytics,
Firma na sociálních sítích
Facebook, Instagram, LinkedIn. Projdeme si základní specifikace všech sítí, jaké cílové skupiny jsou na nic vhodné oslovovat a jestli se péče o firemní profil na jednotlivých sociálních sítích vůbec vyplatí v případě vašeho oboru. Ukážeme si, k čemu slouží Meta business suite a jak obecně o sociální sítě pečovat, aby jste jim nemuseli věnovat 2 hodiny denně a práce na nich vám přinášela užitek, nikoliv otravovala a okrádala o čas.