top of page
330x250_edited.png

Správa sociálních sítí

Proč mít profi sociální sítě?

Už jste to jistě slyšeli x-krát. Je dobré, oslovovat zákazníky na sociálních sítích. Sociální sítě mají skvělý dosah. Odkud se dozvím o skvělých produktech/službách? No přeci na Facebooku nebo Instagramu. Jak ale zařídit, aby váš firemní profil měl neustále kvalitní příspěvky, fotky nebo videa? Jak máte vůbec spravovat firemní profil?

V H-Vision nabízíme kompletní správu všech sociálních sítí, včetně pravidelné tvorby kreativního obsahu tak, abyste byli na kilometry daleko před konkurencí ve vašem oboru.

Hand-holds-a-tablet-1120130.jpg

Publikační plán a strategie

Bez jasné strategie se nikam nedojde. Proto si nejdříve ujasníme, čeho máme dosáhnout. Tedy na jakých sociálních sítích budeme pracovat, v jaké četnosti příspěvků, kde a kdy budeme vytvářet tématický obsah, kdo se bude starat o community management, kdo zpracovávat poptávky. Zkrátka, vytvoříme celkový publikační plán, podle kterého se budeme pravidelně řídit.

Tvorba kreativního obsahu

Promo videa, obsah do reels, placené příspěvky, uspořádání grafiky příspěvků, aby váš profil nebyl jak "každý pes, jiná ves". Tohle je jen základ pravidelné spolupráce, kdy každý měsíc vytvoříme unikátní obsah pro vaše sociální sítě. Profesionální kamery, fotograf a využití komparzu, společně s vašimi produkty/službami tak zajistí neustálý přísun nových zákazníků, či rapidně zvýší povědomí o vašem podnikání v regionu.

Community management a kampaně

Co se děje s vašimi sociálními sítěmi, když máte jasný plán i vytvořený obsah? Jsou úspěšné. A to vyžaduje obsluhu a komunikaci se zákazníky. Pravidelné každodenní odpovídání na dotazy, poptávky, rezervace služeb a bohužel i "hate speech", je třeba řídit. I to umíme zajistit a jsme tak vaším každodenním parťákem v podnikání a komunikaci s veřejností. Stejně tak každodenní správu potřebují vytvořené placené příspěvky, tedy reklamní kampaně, které také řídíme v balíčku našich služeb. 

bottom of page