top of page

Online marketing

Co vše je online marketing a proč ho dělat kvalitně?

Marketingový plán, PR strategie, marketingový budget, content marketing - obsahový marketing, výkonnostní marketing, brandový marketing, nebo třeba marketing na sociálních sítích.

Tohle a další řádka výrazů se dnes řadí pod pojem online marketing. Nejsou to však jen prázdné výrazy, ale nástroje a služby, které dokážou raketově vystřelit prodeje, povědomí o značce firmy, nebo třeba najít tak potřebné zaměstnance do firmy.

  

Řekněme si to na rovinu: Hezký web dnes už sám o sobě nestačí. Stejně jako papírové letáky z tiskárny, i web, jeho kariérní videa nebo produkty a služby, je potřeba roznést přímo k zákazníkům. Už nežijeme v době, kdy celý národ měl "Seznam, najdu tam co neznám", ale používáme Google, Youtube, Facebook, Instagram, LinkedIn, ale i zmiňovaný Seznam.cz, Firmy.cz, Stream.cz, Zbozi.cz, Heureka atd...... Jak se tedy ve všem vyznat a kde začít?

Předvýrobní analýza a online marketingový plán

První kontakt

Cíl je jednoduchý. Vytvořit úspěšný online marketingový plán. Co to ale znamená?
Mnoho úspěšných firem nyní prochází celkovou digitalizací a jejich online marketing na tom není jinak. Pro většinu firem je však profesionální online marketingový plán první takovou zkušeností, protože prostě nebyl doposud potřeba. Od začátku partnerství tak vytváříme roli vašeho marketingového specialisty/ředitele, který musí na strategické poradě společnosti předložit, jakým směrem doporučuje, aby se celý online marketing a jeho strategie vydala.

 

Nejprve je potřeba zjistit a změřit, jak si stojí vaše firma ve "světě internetu". Co o váš říká Google, Youtube, Seznam.cz, Facebook a další platformy. Následně nás čekají konzultace k určení, jaké jsou vaše obchodní vize i cíle, jaké máme k dispozici prostředky a to jak lidské, tak finanční. Jinými slovy, zjistíme co vaše cílová skupina hledá, kde to hledá, kolik stojí následná propagace, jak obtížné je cílovou skupinu oslovit a kolik vás bude stát v přepočtu jeden zákazník. A protože jsme sami také s.r.o., moc dobře víme, že každá investice do online marketingu se musí vyplatit. Proto následně společně rozhodneme, co chceme upravit jednorázově, co budeme používat jako pravidelné marketingové kanály, jaký obsahový marketing je potřeba vytvořit, a nebo jakým platformám se naopak věnovat vůbec nebudeme.

Co přináší analýza a online marketingový plán?

Roční marketingové strategie je ten správný první krok, kterým ušetříme mnoho přešlapů a střelbu na slepo. Je jedno, zda jde o  výkonnostní kampaň velké společnosti, nebo náborovou kampaň do firmy o pár lidech. Tedy:

Zjištění zájmu

O vaše produkty/služby na internetu, analýza klíčových slov, analýzy chování cílové skupiny, včetně propočtu cen za platby kampaní ( PPC reklamy). Prostě všechny potřebné data dopředu, ještě než s nějakou kampaní vůbec začneme....

Plán nových kampaní

Aby vše neskončilo v koši, ale na správných místech, u správných cílových skupin i ve správném množství, připravíme plán aktivit pro celý rok.

Návrh obsahového marketingu

Ať už znáte tento pojem jako content marketing, nebo obsahový marketing, znamená to vždy to jediné. Tedy množství nové grafiky, fotografií, videí, bannerů, letáků, či textů pro budoucí kampaně. A to včetně jejich nákladovosti, Prostě vše tak, aby jsme měli celoročně v ruce super materiály  a měli s čím pracovat.

h-vision online marketing.png

Úprava digitální firemní identity

Rozmotáme všechny vaše profily a vrátíme přístupy k nim hezky
do pořádku. Recenze o Vás na Googlu, Seznamu, Firmách, nebo na mapách budou bez zbytečných chyb, firemní Facebook bude mít opravdu firemní účet a nástroje pro měření metriky webu budou správně fungovat. Prostě příprava na to, aby to nebyla na jednom konci krása a na druhém ostuda.

Publikační plán a správa sociální sítě

Jak název vypovídá, budeme se starat o váš Facebook nebo Instagram profil. Nejprve vytvoříme přesný publikační plán nejméně na 3 měsíce dopředu, následně založíme/upravíme váš profil pomocí Facebook Business Manageru tak, aby byl opravdu vyšperkovaný. Následně začneme s pravidelnou publikací kvalitních příspěvků, ke kterým vymyslíme veškeré texty. Nenecháme vás ve štychu, ani když bude potřeba příspěvky moderovat a budeme pravidelně odpovídat na jednotlivé dotazy a diskuze k nim. Každý měsíc navíc dostanete podrobnější report o tom, jak se všem příspěvkům daří a jaké mají ohlasy.

Jak vám můžeme pomoci, probereme v klidu u kávy v našich kancelářích, stačí se ozvat.

Nebo napište přímo sem do zprávy:

Děkujeme za zprávu!
DSCF6939.jpg
Kontakt online markting
bottom of page