
Přínos programu Brand-Up pro firmy

Konkurenční strategie
Soutěžit jen cenou už nestačí. Společně odhalíme nejlepší výhody oproti konkurenci.

Získaní dat o zákaznících
Zlepšíme přesné cílení marketingových aktivit díky přesým analýzám a průzkumu zákazníků.

Možnosti inovací
Úspěch dnes znamená inovovat a ukázat, v čem je váš produkt nebo služba jedinečný.

Konzistentní komunikace
Aby vás lidé vnímali správně, nastavíme styl komunikace jasně a stále stejně.

Bitevní plán
Naučíte se, jak objevit a využít vaše silné stránky dlouhodobě, jak je předat vašim zákazníkům, a hlavně – jak to dělat konzistentně.
Jak Brand-Up funguje?
01
První konzultace zdarma:
Nezávazná schůzka s projektovým manažerem, který se bude účastnit celého procesu Brand-Up. Cílem je stanovit, kde se nyní nacházíte a kam se chcete dostat.
02
Úvodní workshop:
Celodenní workshop plný brainstormingu s vámi. Probereme do hloubky vaše podnikání, cíle, vize, detaily ohledně vašeho produktu či služby, vašich zákazníků a konkurence.
03
Analýza trhu a firmy:
Po skončení workshopu ještě zjistíme maximum informací o trhu/zákaznících a konkurenci dostupných ze zdrojů na internetu a veřejném prostoru.
04
Vytvoření strategie:
Vše shrneme do přehledného dokumentu o vaší značce od A do Z.
05
Implementace:
Nakonec si stanovíme jasné cíle, konkrétní kroky, kdo za co odpovídá a jaký bude rozpočet.
Ukázka programu Brand-Up
Podívejte se na vybrané části úvodního workshopu.
Stáhněte si ukázkovou šablonu a prohlédněte si vybrané části našeho workshopu. Uvidíte, co všechno může Brand-Up vaší značce přinést.
REFERENCE

Majitel
Petr Wittmayer
Fantasy Krčma
"Díky H‑Vision jsme přitáhli úplně nové publikum. Značka Fantasy Krčma získala svěží vizuální styl, větší dosah na sociálních sítích a hlavně nové zákazníky, které jsme dříve neoslovovali."

NEVÍTE JAK ZAČÍT?
Co takhle začít schůzkou, kde si nastíníme plány, které by jste chtěli splnit?
Nezávazná hodinová konzultace zdarma s marketingovým specialistou může být ta správná cesta.
Žádný spam, žádná teorie, ale opravdová práce na tom, jak zlepšit strategii vašeho Brandu.
