top of page
Bílý 1 ku 1_edited.png

REFERENCE
H-VISION

Naše práce mluví za nás. Podívejte se, komu jsme pomohli růst – od jednoho videa po dlouhodobé partnerství.

H-Vision logo
HZS_CR_RGB_small.png

HZS Ústeckého kraje

Hasiči. Hrdinové, ovšem za malé platy. A všichni musí mít maturitu. Navíc specifické "trable" státního podniku. Kdo by tam chtěl pracovat? Tak takové výzvy nás čekali, když jsme začali spolupracovat s HZS a cílem zaplnit prázdná pracovní místa hasičů v terénu napříč celým krajem. A výsledek po roční spolupráci? Na žádné stanici  v kraji již nejsou v červených číslech. Všechna místa, která byla prázdná, jsou obsazená (cca 50 hasičů). S HZS dál pracujeme na doplňování stavu po odchodech do důchodu a na budování dobrého jména HZS jako zaměstnavatele.

MEILLER_Logo_sRGB_Kipper.png

F.X. Meiller Slaný

Již od roku 2023 spolupracujeme na náborových kampaních a to na platformách Google, Facebook, Instagram, TikTok a LinkedIn. Jelikož v Meilleru první úspěchy ukázaly, jakou cestou se vydat, rozšířili jsme spolupráci z HR marketingu na celkový rozvoj značky. Dnes se staráme o vizuální stránku společnosti v online i offline prostoru. Že to není jednoduché, dokazují fakta: nutná spolupráce s mateřskou společností v Německu a samotná velikost Meiller Slaný, kde pracuje téměř 1000 lidí.

Siddha logo.png

Siddha Yoga

Nejsme tu jen pro velké korporáty, ale rádi pomáháme malým podnikatelům, kteří si jdou tvrdě za svými sny. Asi tak by se dala popsat spolupráce se Siddha Yoga. Majitelce jsme pomohli s růstem zakázek jak na lekce jógy, tak masážního studia. A to nejenom ve formě klasických online kampaní, ale i strategického poradenství, jak zvládnout postupný růst podnikání. Díky naší práci a jejímu umu a vytrvalosti, jsme tak společně prožili růst typického OSVČ na "nestíhám živnostníka", založení Siddha Yoga s.r.o. a v současné době i rozšíření o další pobočku společnosti. My při této cestě můžeme říci jen: "Namaste."

DGS logo.png

DGS Česká republika

To, že jsme v promo videích pro průmysl opravdu doma, potvrdili i v DGS Česká republika. Navrhli jsme jim scénář na míru velkému provozu, zvládli všechny bezpečnostní i interní pravidla a pustili se do natáčení – včetně záběrů z dronu i detailů přímo z výroby. Ve strojírenském prostředí jsme jako ryba ve vodě, což se odrazilo i na samotném průběhu natáčení. A výsledek? Vzniklo video, na které jsme pyšní – a vy se na něj můžete podívat zde.

Co máme na starosti:

PČR_logo.png

Policie České Republiky

S policií v Libereckém kraji spolupracujeme od roku 2024. Natáčíme pro ně videa z akcí pro veřejnost a tvoříme kreativní obsah pro sociální sítě, který přibližuje jejich práci i zákulisí široké veřejnosti. Jsme jednou z mála firem, která má tu čest dodávat videa tomuto republikovému kolosu – a pomáhat budovat jejich prestiž. Z naší dílny jsou to například videa z akce Studentská střela, Slavnostní slib, nebo třeba Policistou na zkoušku.

Co máme na starosti:

CL-EVANS logo.png

CL-EVANS

Druhá největší stavební společnost na severu Čech nejdříve potřebovala promo video o celé společnosti. A pak jsme do toho šlápli ve velkém. V CL-EVANS přišli na to, že renomé mezi odborníky a úspěch ve výběrových řízeních nestačí. Je čas posílit povědomí o značce i mezi širokou veřejností – a právě na tom jsme společně začali pracovat. Pustili jsme se do nedostatku zaměstnanců, který trápí snad každou stavební firmu. Máme na starosti nejen kariérní stránky, ale i jejich sociální sítě a kreativní obsah. Natáčíme průběhy jednotlivých zajímavých staveb, jako jsou například Kino Varšava Liberec, Lidové Sady Liberec, nebo Koupaliště Česká Lípa.

JPF Czech logo.png

JPF Czech

Když k nám dorazil podcastový projekt "Když jde do tuhého" pod taktovkou firmy Jiřího Jemelky, pustili jsme se do všeho naplno. Na starosti jsme dostali nejenom samotnou tvorbu podcastu, ale i přípravy pro spuštění online kampaní, spolupráci na marketingové strategii a vůbec všem, co je z hlediska marketingu nutné vytvořit pro start nového úspěšného podcastu. Na firemní podcasty se tak můžete podívat na YouTube.

KONECRANES

Když přijde na řadu rebranding. Značka DEMAG, výrobce průmyslových jeřábů se stala součástí Konecranes. A s novou značkou jsou potřeba i nová videa. Nejen nové korporátní video o veškerých službách ale i reference u zákazníků. Další výrobní závod, ve kterém jsme jako doma. A jak vypadá rebrandingové video Konecranes? Zde je výsledek v CZ verzi.

Co máme na starosti:

Konecranes_Logo_RED.png
Educa Week logo.jpg

EDUCA WEEK LIBEREC

Každoroční pozvánky, sestřihy z celé akce ale i speciální marketingové akce, to je naše spolupráce s EDUCA WEEK. A co je ta speciální marketingová akce? V roce 2024 jsme přímo během akce vytvořili speciální foto koutek EDUCA pro všechny účastníky, kteří po vyfocení za "follow" IG stránky EDUCA WEEK dostali lístek na zápas HC Bílí Tygři Liberec. Výsledek? Dvojnásobný počet sledujících EDUCA WEEK za 3 dny a asi jen 10% úbytek těchto sledujících z dlouhodobého hlediska. Tomu se říká dobrá marketingová akce. 

Co máme na starosti:

logo varianta 2.png

Fantasy Krčma

​Fantasy Krčma byla typickým případem pro celkovou práci na marketingu. Jedinečná služba, ale nulová strategie, malý dosah a prázdné stoly. Naštěstí majitel měl odhodlání, i když věděl, že to nebude snadné. A takovým lidem rádi pomáháme. Začali jsme naším programem Brand-Up, vizuální identitou, úpravou jídelních lístků a loga na vchodu. Nezapomněli jsme ani na řadu dalších drobných, ale důležitých detailů. Od té doby běží video obsah naplno a dáváme všem vědět, že uprostřed Liberce je teď místo pro všechny rytíře, bardy i fantasy dobrodruhy. Po cca půl roku práce jsou akce a středověké koncerty pořádané v Krčme naprosto plné a hospoda už nezeje prázdnotou, jak tomu bylo v dobách minulých. Jak  to žije v takové Krčmě, se můžete mrknout na jejich IG profilu.

logo ceznet.png

ČEZNET

Dceřinná společnost ČEZu, která poskytuje internetové připojení a prochází postupným rebrandingem. Nafotili jsme plno brandových a produktových fotografií, natočili promo videa i vytvořili celý seriál zaměřený na bezpečné chování na internetu - Technicky Netechnicky.

Co máme na starosti:

NEVÍTE JAK ZAČÍT? 

Co takhle začít schůzkou, kde si nastíníme plány, které by jste chtěli splnit?

Nezávazná hodinová konzultace zdarma s marketingovým specialistou může být ta správná cesta.

Žádný spam, žádná teorie, ale opravdová práce na tom, jak začít plnit vaše cíle.

Formulář 4.png
bottom of page