top of page
330x250_edited.png

Brandové kampaně

Business-digital-data-network-1104405.jpg

Zvyšte povědomí o své značce

Brandová kampaň je nejideálnějším řešením pro vybudování vaší značky. Přináší také velkou návštěvnost na vaše webové stránky.  Obecně její nevýhodou je však horší měření výsledků oproti výkonnostní PPC kampani. Je to však na škodu? 

 

Zde se dostáváme k typickému příměru slepice vs. vejce. Pokud se zaměříme čistě na brand, většinou nebudeme nabízet cílové skupině žádný přesný produkt, či službu. Povědomí o vaší značce jako takové ovšem raketově poroste. Naopak, pokud budeme veškerý marketing zaměřovat na výkonnostní, tedy prezentovat jednotlivé produkty/služby, tak sice “naženeme” zákazníky k jednotlivým produktům, ovšem bez velké důvěry k jejich značce a chuti nakupovat přímo od vás. Jak tedy postupovat ideálně?

 

Samozřejmě platí, že marketingový mix je pro každou společnost namíchaný v jiném poměru. Obecně se však držíme pravidla, že by se na brandovou kampaň nemělo nikdy nezapomenout. Dobré povědomí o vaší značce zvyšuje totiž nejenom konverzní poměr poptávek, ale i jednotkovou cenu produktů/služeb. 

 

Příklad z praxe? Alza není rozhodně nejlevnější. A jedničkou na trhu rozhodně je, že?

Výkonnostní marketing vs. brandový marketing

Výkonnostní marketing má skvělou vlastnost. Lze z něj měřit přesná data - poptávky, konverze, regionální úspěšnost, úspěšnosti jednotlivých platforem, na které míříme atd. Nelze však použít na vše.

Oproti tomu brandový marketing zvyšuje obecně povědomí o vaší značce, o cenách jednotlivých produktů/služeb, postavení na trhu jak vašich produktů, tak celé značky. Nejde však tak dobře měřit, jako výkonnostní marketing. Vždy je tak potřeba volit vhodné procentuální rozdělení mezi tím, kolik času a peněz vložíme do obou směrů marketingu.  

Jak zvolit vhodný poměr?

Je potřeba říct, že neexistuje obecný správný poměr. Nebojte se konzultovat s odborníky ideální prvotní směr. Teprve poté vytvářejte poptávku, případně výběrové řízení. Vyhnete se tak ztracenému času, kdy až během vytvořeného výběrového řízení zjistíte, že máte špatně nastavené zadání už od začátku a jediné co vám zbývá, je dodělat celý projekt nekvalitně, nebo začít od začátku. 

V H-Vision nabízíme první konzultační hodiny zdarma, není tak nic jednoduššího než vyplnit kontaktní formulář a zarezervovat si termín schůzky s některým z našich projektových manažerů.

bottom of page