top of page
330x250_edited.png

HR náborové kampaně

Proč jít vlastní cestou?

Hledáte zaměstnance? Inzertní portály se vám zdají jako naprosto vylovený rybník? Nedivíme se....

 

Co takhle ukázat budoucím zaměstnancům, jak se u vás budou mít skvěle? Co kdyby se povědomí o volných místech
ve vaší firmě šířilo napříč internetem? Co kdybyste tak nemuseli neustále platit vysoké částky za inzerci? Mít možnost oslovit potencionální zaměstnance na přímo, nikoliv přes pracovní agentury. Můžete tak mít další náborový kanál, který zajistí růst vaší firmy. 

Businessman-and-holographic-network-1097666.jpg

HR online kampaně

U každé HR kampaně se dostaneme k otázce, kde vlastně chcete, aby byla vidět? Samozřejmě na webu. Ideálně na kariérním webu firmy, kam ukládáme všechny volné pracovní pozice a předvádíme, jaké benefity nabízíme, nebo jakého potenciálního růstu může zaměstnanec dosáhnout. Ovšem to není první kontakt Vaší firmy s budoucím zaměstnancem. A tak na tento vymazlený kariérní web musíme nejprve potenciální uchazeče nějak dostat. Jaké cesty používáme nejčastěji?

  • Google/ Seznam.cz PPC kampaň - každý, kdo napíše do vyhledávače např. "práce ve strojírenství Plzeň",
    musí mít před sebou odkaz na Váš kariérní web.

  • Facebook/Instagram PPC kampaň - Facebook má dnes téměř každý a na každého z uživatelů jde vytvořit cílená reklama. Proč by neměl krátká videa, či inzeráty o práci vidět každý, kdo spadá do vaší vhodné cílové skupiny?

  • LinkedIn kampaň - hledáte střední a vyšší managment? Ideální síť!

  • Youtube kampaň - reklamy před spuštěním Vašeho oblíbeného videa zná každý. Proč tedy nemít svojí reklamu, o skvělé práci zrovna u Vás?

  • PR články - chtěli byste, aby na "celém internetu" kolovaly články o Vaší firmě, o práci v ní a všude se o ní mluvilo? No jistě!

HR analýza a výzkumy

Kvalitní HR kampaň nelze udělat bez dobré analýzy a výzkumů ještě dříve, než se pustíme do samotného natáčení.

Co řešíme nejčastěji v rámci analýzy?

  • Stakeholder workshopy - pro zjištění společných cílů a názorů od operátorů výroby až po ředitele výroby

  • Analýza konkurence - zaujmeme jedním inzerátem, či benefitem, když konkurence vzdálená pár metrů nabízí mnohem víc?

  • Analýza současné komunikace - co dělat, když se  začnou všichni ozývat a jak budeme reagovat na kampaň?

  • Analýza zmínek - kde všude se uvádí jméno Vaší firmy? Jak se o vás mluví v regionu?

  • Desk research - jaké podklady a nástroje máme k dispozici již teď?

IMG_2086.jpg
Hand-holds-a-tablet-1120130.jpg

Pro koho jsou HR videa zejména určené?

HR video má přilákat nové zaměstnance a ulehčit práci HR oddělení. Proto není hlavním důvodem videa, aby odprezentovalo úspěchy top managmentu, nebo plně uspokojilo umělecké touhy produkční společnosti. Snad nejdůležitější otázkou tedy je, koho má přilákat? Zde jsou nejčastější skupiny:

HR.png
  • operátoři výroby

  • skladníci

  • projektový managment

  • řemeslné pozice

  • nízký a střední managment firem

  • dělníci v živočišné nebo rostlinné výrobě

Naše články:

bottom of page