top of page
330x250_edited.png

F.X. Meiller Slaný

F.X. Meiller Slaný je přední světový výrobce sklápěcích a kontejnerových nástaveb na nákladní automobily a celosvětově osvědčenou hydrauliku MEILLER. Již více než 30 let a s více než 1000 zaměstnanci patří mezi přední zaměstnavatele v regionu. Společnosti pomáháme s náborem zaměstnanců a propagací nových tréninkových programů pro svářeče a lakýrníky.

Po vstupní analýze současného stavu HR marketingu a komunikačních kanálů byla prvním krokem úprava kariérních stránek. Předchozí kariérní stránky byly více zaměřeny na finální produkt, než-li na pracovní příležitost. Nové kariérní stránky, bylo potřeba naplnit obsahem. Za tímto účelem jsme vytvořili 3 videa. První, prezentující pracovní pozice v závodě. Druhé představilo personální oddělení a proces od zaslání životopisu až po nástup. Třetí video jsme zaměřili nový tréninkový program pro svářeče a později i pro lakýrníky.
Dále jsme potřebovali zajistit, aby se lidé o pracovní příležitosti v Meiller Slaný vůbec dozvěděli. Čekala nás příprava online marketingové strategie. Do strategie jsme zahrnuli sociální sítě jako Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, dále pak Google a Youtube. Marketingová kampaň obsahovala krátká videa pro pozice svářeče, lakýrníka, obsluhy stroje, rovnače a dalších.
Konkrétní výsledky z kampaní prezentovat nemůžeme, ale z jednotek poptávek o práci měsíčně došlo k posunu na vyšší desítky až stovky. Jedním z našich společných cílů je polidšťovat korporát. Neustále tak vymýšlíme nový, kreativní obsah, který takový korporát posune o x levelů dále a díky kterému dokáže vystoupit z řady jiných firem do popředí, čímž získá mnohem větší počet nových zaměstnanců.
Nyní pracujeme na prezentaci značky zaměstnavatele za použití organických příspěvků na sociálních sítích a odborných článcích. Ukazujeme tak, že práce na korbách je sice náročná, firma však dělá maximum pro své zaměstnance, aby jim práci ulehčovala.

Ukázky videí

bottom of page